lazada

Puteri Kenari

blog ini adalah blog peribadi.Dalam masa yang sama, saya adalah seorang peniaga online dan sudah mendaftar dengan ssm

Khamis, 27 Ogos 2015

Glow glowing beauty skin memulihkan kulit bermasalah


Glow glowing beauty skin .
Glow glowing beauty skin memulihkan kulit bermasalah.
HARGA PASARAN RM 69.00 sm /73.00 ss.

Glow glowing beauty skin …Sesuai untuk sebarang jenis kulit. 
Kulit gelap, 
Kusam dan 
Tak bermaya 

Kelihatan makin putih dan berseri…
Kulit yang dah putih semakin putih semulajadi.

Glow glowing dapat membantu kulit sensitif memelihara kulit mereka dengan lebih baik.

              Pengantin baru kita ni adalah duta Produk Glow Glowing yang tengah top ni.Dahulu , wajah Sheera memang bermasalah.Tetapi semenjak menjadi duta Produk Glow glowing ni, kita boleh lihat betapa cantiknya kulit Sheera.

 Cantik kan?

Kelebihan Glow glowing beauty skin :

~Mencerah dan melembutkan kulit.
~Melambatkan penuaan (kulit tegang).
~Mengecilkan liang pori terbuka.
~Menghilangkan serta mencegah jerawat dan jeragat.
~Meghilagkan bintik hitam dan parut jerawat.
~Menjadikan tona kulit sekata.

Glow glowing beauty skin adalah produk skincare 4in1.

COLLAGEN GLUTA Q 10 SOAP:
~ membersih kulit wajah.
~ menanggalkan sel kulit mati.
~ menegangkan kulit wajah dan melembapkan kulit.
~ wajah akan terasa bersih, segar dan bermaya.
~ menghaluskan dan mencerahkan kulit.
~ mengurangkan kedutan dan garis penuaan.
~ dengan collagen gluta Q 10 soap wajah akan kelihatan muda setiap masa.

Day pinky beauty Rm 25.00
DAY -PINKY BEAUTY:
~ melindungi kulit wajah dari sinar uv.
~ menghilangkan flex hitam.
~ menjadikan tonasi kulit lebih sekata.
~ menghalus & melicinkan kulit.


NIGHT GLOW:
 ~Menghilangkan flek hitam.
 ~Menjadikan tonasi kulit lebih sekata.
 ~Menghalus, melicinkan dan mengebukan kulit wajah.
 ~Mengurangkan kedutan/ garis penuaan.


NIGHT GLOWING:
~ mencerahkan kulit wajah.
~ mengecilkan lubang pori-pori.
~ menghaluskan kulit wajah.
~ mengurangkan parut jerawat dan jeragat.
~ merawat kulit yang bermasalah.

CARA PENGGUNAAN:

Siang:
~ Bersihkan muka dengan Collagen gluta Q 10 soap(Guna 2-3 kali sehari).
~Selepas cuci muka , pakai Day-Pinky Beauty.

Malam:
~ Bersihkan muka dengan Collagen gluta Q 10 soap.
~Sapukan Night Glow ke seluruh wajah selama 3 malam.
~Selepas 3 malam gunakan Night Glowing selama 3 malam.
~Selang seli Night Glow dan Night Glowing setiap 3 malam.

TESTIMONI






YANG PENTING!!! LULUS KKM!!!

Penambahan:

Toner treatment RM 35.00.

BERMINAT???

HUBUNGI /SMS/WHATSAPP 0192057039  UNTUK TAWARAN HARGA.


58 ulasan:

  1. As-salam sis...sy baru guna GGBS 5 in 1 3 hari...knp muka sy npk merh di kawasan pipi... adkah tui satu permulaan atau kesan terbakar??

    BalasPadam
  2. Sy pn mcm tu...mule2 merah2 n pedih..muka menggelupas..tp sy still lg gne..alhamdulillah..skrg dh ok..xde dh merah2 n pedih..pedih pn sbb muke mggelupas..tq ggbs

    BalasPadam
  3. Kulit wajah sy rase pedih bile mggunakan sabun wajah GG ,adakah itu tanda xsesuai dgn sy,atau mmg mcm tu pd permulaan?

    BalasPadam
  4. Saya pun merah di kawasan pipi. .pedih muka bila guna sabun. .n muka saya mengelupas. .adakah xsesuai dengan saya?

    BalasPadam
  5. Saya pun merah di kawasan pipi. .pedih muka bila guna sabun. .n muka saya mengelupas. .adakah xsesuai dengan saya?

    BalasPadam
  6. Maknanya sabun muka tak sesuai dgn kulit muka. Jgn guna sabun lagi.Kulit ansa sensitive.

    Kulit saya sensitive tapi sabun Glow Glowing ok utk saya. Cuba guna Alzara natural black mud soap dari Laut Mati Jordan sbg ganti sabun anda. Boleh dapatkan di kedai Cosway. Saya pakai dan Δ·ulit saya sangat baik. Harganya dlm RM 15- 20 tak salah saya. Tapi berbaloi spt mineral soap yg dijual oleh jenama2 korea yang boleh mencecah RM 50 lebih.

    Sabun tak nyatakan spesifik utk muka tapi boleh digunakan utk muka. Bagi seseorang yg sensitive kpd regular soap&shampoo, ni lah sabun yg sesuai.

    Nak pakai moisturiser apa pun boleh dgn sabun ni. Tapi Safi White Trilogi moisturiser nampak paling berkesan. Sabun pencuci safi tu pun sebenarnya kasar utk kulit sensitive.
    Jerawat pun akan hilang tapi makan masa walaupun tak guna ubat jerawat.

    Krim siang Glow Glowimg boleh dijadikan make up primer kalau dh tak nak gunakan krim2 mereka. Manakala krim2 mlm sesuai utk facial theraphy disamping krim yg sedang dipakai.

    BalasPadam
  7. Knape muka saya merah bru saje pakai dua hari saya kulit hitam.merah 2 dimuka saya

    BalasPadam
  8. Memang pedih sebab mengelupas halus. Mengelupas tu sel kulit mati. Memang pedih ckt. Klu tak tahan..pakai selang 3 hari sekali toner atau seminggu sekali. Atau stop toner sementara.pakai tebal ke? Lite je pakai. Tak perlu tebal2. Tebal=nak cepat nampak effect=pedih=kemerahan.

    BalasPadam
  9. seeloknye masa sapu toner biarlah masa muka basah selepas cuci dgn sabun...
    muka tak jadi teruk lepas bubuh toner..

    BalasPadam
  10. sebelum ni dah banyak cuba produk lain tapi tak berapa nak jalan. bila try glow glowing, serious cakap memang banyak bagi kesan dekat kulit saya. nampak perubahannya, jerawat semakin berkurang

    BalasPadam
  11. salam. saya nak tanya. saya baru 2minggu guna set glow glowing nie tp knapa muka saya masih belum susut parut n jerawat makin bertambah? mohon explain kan pls. tq

    BalasPadam
  12. Kenapa sy pakai set glow glowing 5 in 1, jerawat batu keluar dan wajah kelihatan hitam terbakat..minta penjelasan..

    BalasPadam
  13. Salam..sy dh pakai 5 hari set glow glowing 4 in 1,muka ade pedih sikit bila pakai sabun.krim malam pula buat mengelupas n muka rasa tegang...normal ke?

    BalasPadam
  14. Saya pun macam tu, masa mula2 kawan kenalkan produk ni kat saya dia suruh saya pakai krim kunyit tu je. Ajaibnya dlm masa 7 hari kulit saya mengelupas. Sebelumni pakai produk macam2 kulit saya tak pernah mengelupas. Mungkin itu sel mati, kawan ada cakap normal kalau mengelupas tu so jangan takut teruskan. Sekarang saya baru cuba set 4 in 1 tadi cuba sabun memang pedih , paling ketara pedih bahagian celah hidung. Saya tanya kawan, dia cakap tu sebab muka kita dah terlampau banyak bahan kimia dengan produk kita guna sebelum ni. Bukan tak sesuai dengan muka, pedih tu normal. Lama2 pakai pedih tu makin berkurang. Benda ni pun jadi kat kawan saya, tapi dia teruskan je, sekarang dia cakap muka dia nampak perubahan, parut hilang, nampak glowing muka & makin cerah ! Saya jadi excited dengar cerita dia. Sorang lagi kawan, dulu muka dia kusam sangat, kulit sensitif. Tapi sekarang muka dia bersih & putih mengalahkan emma maembong. Harap untuk permulaan ni ada kesan yang baik untuk kulit saya aamiin. *Saya sekadar berkongsi testimoni rakan saya. Assalamualaikum ��

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      Padam
  15. Salam sis, sye dah pakai gg nie 12 hari. Sye tengok jerawat sye nie tak berkurang. Ape yg perlu sye lakukan?

    BalasPadam
  16. Sye umor 19 sye pkai produk ni.. da 5bulan jrwat syg kurg tp knpe bekas jrwat sy xhilang2?? Pori2 kulit sy knpe trbuke je.. byk bnde yg putih2 tu trpkse sy bli msker yg tarik tu help me!!😭😭😭😭 da mcm2 produk gune..

    BalasPadam
  17. salam.. mcm mana cara pakai toner ye?? mmg dia akan rasa pedih ke??

    BalasPadam
  18. almost two weeks sy dah try ggbs 5in1 ni .. mmg mula2 rase pedih bila pakai sabun tu , but lame2 dah tak rase pedih tu . then ade jugak brlaku pengelupasan , tp sy tetap konsisten pakai . alhamdulillah , dlm wktu dua minggu ni , ade nmpk perubahan kat kulit .. kulit dah tak menggelupas , just kat certain part mcm kat tepi mulut sbb mmg sy senang mggelupas kat situ ,jerawat makin kecut and kulit dah makin licin , dulu kasar sikit sbb ade jerawat kecik2 . in Shaa Allah nk konsisten dgn ggbs ni . hehe

    BalasPadam
  19. Assalam muka saya pedih² risau jgk berpnjangan,adakah simpton ni menunjukkan produk ni bnyak bhn kimia

    BalasPadam
  20. Assalamualaikum. Kwn sya dah guna gg 4 in 1. Sbb dia la sya serius nak try gg ni. dia lelaki. Tp kulit mcm perempuan dah. Hihi. Sya dah pakai hmpir 5 hari. Jerawat kurang dan skrng proses mengelupas tu. Tp tak pedih. Kwn sya ada ckp toner dia pedih. Jd dia sarankan sya ambil yg 4 in 1 je. Permulaan mmng merah² muka sbb tu proses jerawat nak hilang. Tu pun masa hari kedua dan ketiga sya pakai. Skrng dah tak merah. Jerawat dah kurang. Cuma di bahagian dagu masih ada sikit yg kecik² ssh hilang sbb sistem penghadaman sya yg tak seberapa elok. Hmm. Apa² sya nak teruskan saja. Mungkin setiap org lain masa yg diambil utk dpt kesan yg ketara. Apa² pun semangat tu penting. Nak cantik ni perlu masa. Hehe. Stay konsisten je pakai. In shaa Allah kita sendiri akan gembira nnti.

    BalasPadam
  21. sye baru pkai 2 hari muke rase mcam terbakar....terpakse stop...omg hanye tuhan yg tau betape risau nye saye tengok muke ni...btul ke xde kesan sampingan?????

    BalasPadam
  22. sye baru pkai 2 hari muke rase mcam terbakar....terpakse stop...omg hanye tuhan yg tau betape risau nye saye tengok muke ni...btul ke xde kesan sampingan?????

    BalasPadam
  23. niat hati nk beli bila dengar, ramai yg komen muka merah terok takut pulak nk guna.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sama lah kawan saya pamai glow glowing muka dia dah lawa sangat tapi bila baca semua ni saya mula was was sebab kulit saya tak ada masalah sekarang cuma mahu lebih cerahkan kulit je hehe takut takut dari takda apa apa tetiba rosak muka

      Padam
    2. Hahahaha.sama la. Kulit muka sy pun xde terul sgt. Cuma nak cerah tp byk komen² yg agak negatif. Seram rasa. Tak jadi beli la T_T

      Padam
  24. sis kenapa kat Brunei bandkan night glow and night glowing sis? i baru nak test

    BalasPadam
  25. Knp perlu proses pengelupasan dn suffer a few days..sy Nk met people pun dh segan..worried site effect tu..cuma sy Nk ilangkan sedkit jerakat it pp tapi..end up muker sy dh macam udang dbakar.. families pun tajut Nk tgk..hoping cuma sementara dn kulit sy xperlu makeup sbb sy Nk nampk natural sbb tu sy guns..pls komen experience kawan2 yg lainn..sy guns 4in 1..tpu car I jugak toner utk kesan cepat itulaa dh suspend neh...

    BalasPadam
  26. sy dh seminggu pakai glow glowing ni mmg x sesuai kulit sy jadi darkening tau bukan glowing muka merah mcm udang kulit megulupas dn jerawat byk! sy bace byk reviu dh ramai ckp product ini diband di brunei dan produk ini mengandungi merkuri iaitu bahan yg digunakan di lab sains untuk termometer so bukan kulit awk yg x sesuai pakai mmg sbb produk ni tak bagus untuk kulit so sy bg reviu sy nie x pyh bazir duit dgn produk ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. betoi... gg banyak bahan kimia. muka sy naik jerawat. sebelum ni xde masalah pun....

      Padam
  27. like really? dah menggelupas dah pedih pun nak teruskan lagi? serius korang tak serik. Agaknya korang kena rasa apa aku rasa dulu baru serik dengan produk2 pencerahan ekspres macam ni. 3 bulan muka ni tak boleh kena matahari sebab kering menggelupas teruk. Dirawat dengan cara berhenti dari menggunakan sebarang produk yang ada perkataan MENCERAH/MEMUTIH kulit.Then,cuci muka setiap pagi dan malam dengan hanya tuala basah (air suam) + minyak zaitun (yang masakan punya tu taw!) setiap malam. Baru elok. Insaf dah. Sekarang pakai produk yang hanya janjikan kulit yang bersih dan sihat sahaja. Cukuplah syukur aja dengan kulit yang bersih tak bermasalah. Putih macam tepung gomak pun tak lawa jugak. Macam opera Cina taw. ;)

    BalasPadam
  28. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  29. salam sayang2 semua.... saya pakai gg dah 5 bulan. kulit serius cantik n glowing. bulan yang keenam sy pakai, tepi2 hidung mula naik bintik kecil macam ruam gatal, muka mengelupas.... ermmm muka stat naik jerawat. just stop je gg. skrg guna cara semulajadi. terutama krim malam, mmg tajam, muka mengelupas. cer try buka penutup krim malam gg. mesti ade kerak hitam kan???
    so, pls stop gg ye sayang2 semua

    BalasPadam
  30. Saya pn pakai,muka jadi nipis,,muka glowing tp xgebu,,haha,,now ssh sgt nk apply mkeup sbb lama sgt time dia nk gelupas tu,,stress,pedih smua ade,,,

    BalasPadam
  31. Ramai yg guna ada side effect ya?
    So,siapa yang baca komen konen negatif kat blog akak ni,bolehlah ambil iktibar...
    Memang takde customer akak yang bagitau akak cam yang korang komen ni,tapi buat customer akak,boleh fikir dulu baik buruk penggunaan produk ni.sebagaiagen,akak jual selagi tak disahkan.tapi kita sebagai pengguna kena pilih betul betul.sayangi kulit kita.pilihan ditangan kita.masih banyak produk lain yang kita boleh cuba macam nuraysa atau nour ain skincare.just wasap akak untuk order.hihi

    BalasPadam
  32. Salam, sy baru pakai 2 hari, tp kulit belah pipi ni terasa pedih mcm melecur. kenapa ha? rasa menyesal pulak beli. tgk pulak ramai yg feedback gg ni teruk. hmmm

    BalasPadam
  33. Terbaik infonya. Terima kasih admin share info yang bagus sekali. Salam dari blogger blogwalking ya.

    Salam admin. Tumpang Iklan:-

    Sayangi dan hargai suami anda. Jangan biarkan suami cari lain atau makan luar.
    Ikuti blog kami untuk promosi istimewa sekarang.
    Hanya untuk 10 pelanggan terawal.
    Wanita cantik bermula dari diri :)

    [BESARKAN BUAH DADA, BESARKAN PUNGGUNG, RAWAT KEPUTIHAN, KETATKAN FARAJ, KEMBALI DARA, PUTIHKAN KULIT, GLOWING, FLAWLESS]

    BalasPadam
  34. Alahaiii bru nk try guna gg ni, x jdi dah la, muka ni dh la berjerawat lepas guna lynas. Kan try gg buat nya jdi makin teruk, nangis lah 😭😭😭

    BalasPadam
  35. Baru 2 hari pakai glow glowing kulit saya pedih pedih dan menggelupas. Then kulit saya nampak macam bekas terbakar ataupun melecur tuh. Ok ke? Or better saya stop? Sebab saya cuci muka pon rasa pedih dah sekarang.

    BalasPadam
  36. Alhamdulilah dah pakai seminggu nampak la jugak perubahan. Masa mula2 pakai mmg rasa pedih dan kulit mengelupas rasa kulit terbakar tapi bila cuba cuci muka sabun x perlu banyak buih then setiap malam just pakai night glow je tapi pakai secara nipis (letak air sikit) yg kunyit tu bila perlu je pakai. Sbb night glow ni untuk lmbap . Sesuai la untuk yang kulit mngelupas tu.

    BalasPadam
  37. Kulit muka menggelupas dlm masa yg lama. Xboleh tahan dh. Rindu kulit yg dlu yg xde ape2 masalah even xpkai ape pun. Anyone boleh suggest x mcm mne nk rawat kulit muka yg dh rosak ni ? Mmg nk stop pkai gg ni . Serik dh rasa

    BalasPadam
  38. Saya baru pakai 3hari set 5in1 . Dan hari ketiga tu juga lh saya nk cuci muka tu ya allah pedihnya sangat2 . Bila masuk bilik tgk cermin , muka merah, muka jadi panas , jerawat kecil2 makin byk yg mcm jerawat pasir tuhh . Pedih bahagian pipi and tepi hidung . Pastu kulit jadi kering . Nk sentuh muka pun pedih . Then hari ke 4 , muka jadi menggelupas teruk . So saya patut teruskan ataupun stop ? Ini bkn nya glowing , jadi mcm hape pun tatau lh haihh . K doll x sesuai , tati x sesuai , glow glowing pun x sesuai . Saya pun dh give up nak pakai apa lepasni tatau lh .

    BalasPadam
  39. Kenapa saya pnye kulit mengelupas bahagian pp je....bahagian dahi dan dekat2 dengan telinga dh jdi cm penyakit kulit dh...bertompok tompok dahi sye....ke memang cmtu??

    BalasPadam
    Balasan
    1. Sy pkai gg dlm stahun lebih tp seingt sy dy xde la mgelups teruk smpai mcm tu...stu je sy nk bgitau...akak kne beware tkut gg yg akk gune tu x ori..

      Padam
    2. Sy pkai gg dlm stahun lebih tp seingt sy dy xde la mgelups teruk smpai mcm tu...stu je sy nk bgitau...akak kne beware tkut gg yg akk gune tu x ori..

      Padam
  40. beberapa minggu lpas ade pertandingan olahraga.. sy pengguna gg..lpas abis olahraga kulit jadi keringg , pedih akibt panas terik, lpas tu jadi menggelupas tinggal hitam kat atas hidung.. nk tnyaa dia hilang balik takk dia punya jadi hitam tu

    BalasPadam
  41. beberapa minggu lpas ade pertandingan olahraga.. sy pengguna gg..lpas abis olahraga kulit jadi keringg , pedih akibt panas terik, lpas tu jadi menggelupas tinggal hitam kat atas hidung.. nk tnyaa dia hilang balik takk dia punya jadi hitam tu

    BalasPadam
  42. Gold glowing ne bahaya ke???? Baru pkai 4 hari .... Tolong info klu iannya bahaya sbb saya nk stop pakai!

    BalasPadam
  43. Saya bekas pengguna glow glowing. Skang sy dah x gune glow glowing...memg dy mbuatkn kulit sy flawless n x kusm....tp dy jugk mbuatkn kulit sy nipis....so klau sy ad ape2 aktiviti outdoor yg dk tgh2 pns tu, sy kne pkir 2 kali sbb nnti muke merh 2 to 3 days..

    BalasPadam
  44. Da gune 2 weeks..hari 1st gune da rasa muka panas..tapi mcm nk jugak pakai sbb rasa mcm hari 1st tu gosok kuat sgt kot..so trs kan..smpai la nk dekat 2 mnggu muke cepat gile merah,.skrg ni da xboleh panas langsung..muke mcm udang kene bakar..pastu bile gune sabun trk gile pedih die tu..toner pun sgt pedih..kulit mengelupas 2 minggu ni mcm makin teruk..
    Dalam banyak2 org tnye kat sini xde pun dari pihak gg nk balas ke..�� I think better stop kan..sbb nk jmpe org kalau muke da merah mcm udang kne bakar malu sgt��

    BalasPadam
  45. Asslmkm.. Saya bru guna glow glowing 5 in 1 .. Dalam 4 hari ..muka sya jd merah dh mengelupas ..normal ka ... Rasa pedih sikit ..
    Balas

    BalasPadam
  46. Asslmkm.. Saya bru guna glow glowing 5 in 1 .. Dalam 4 hari ..muka sya jd merah dh mengelupas ..normal ka ... Rasa pedih sikit ..
    Balas

    BalasPadam
  47. assalamualaikum , saya baru menguna kan glow glowing 5 in 1 , 6 hari .. dulu muka saya tak ada jerawat sekarang dah bnyk pulng yg timbul .. awal2 memang pikir mungkin effect dari pemakaian kot .. lepas tu dah cuba lagi .. jerawat makin tambah .. hajat nak pakai glow glowing nak tutup bekas jerat dulu masa naik remaja lepas tu dh tak paaki apa2 sekarang dah nak cuba pakai glow glowing timbul laa pulang jerawat dekat muka .. susah sangat hati niii ... alahai meyesal beli dan pakai :((((((

    BalasPadam
  48. Saya pun pengguna gg, mula mula pakai memang cantik,putih,glow glow gitu n mmg ramai tgur pakai apa but bila dah stop pakai habis muka breakout. Better cari produk lain. Saya bukan nk burukkan gg tapi saya cuma tak nak org lain alami apa yg saya rasa. Srslly serikkk������

    BalasPadam
  49. Saya dah pakai gg hampir 4 bulan.. alhamdulillah kulit ok jer .. tak ada merah2 setakat ni..

    BalasPadam

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...